D.U.K.
Atsakome į dažniausiai užduodamus klausimus. O jei vis tik nerasite atsakymo į jums iškilusį klausimą – lauksime jūsų laiško!
Kiek kainuoja renginio organizavimo paslauga?
Verslo renginių organizavimo paslauga – 2000 eur.
Vestuvių planavimo paslauga – 1500 eur.
Kitų asmeninių švenčių organizavimo paslauga – 900 eur.
Ar konsultacijos yra mokamos?
Pirmoji konsultacija visuomet yra nemokama. Ekspertinė revizija arba vienkartinė konsultacija konkrečiais klausimais — mokamos.
Ar išrašote sąskaitas - faktūras?
Taip, žinoma.
Kuo skiriasi organizavimas nuo koordinavimo?
Organizavimo paslauga teikiama visu renginio planavimo, pasiruošimo laikotarpiu, t. y. organizuodami renginį mes neskaičiuojame darbo valandų, teikiame neribotą kiekį konsultacijų, taip pat dalyvaujame renginyje, kurį suorganizavome ir rūpinamės pilnu jo įgyvendinimu.
Koordinavimo paslauga teikiama tik renginio dieną. Užsisakę koordinavimo paslaugą jūs negaunate mūsų komandos konsultacijų ir įžvalgų. Koordinavimo paslauga apima tik renginio dienos eigos sukoordinavimą ir pasirūpinimą, kad visi tiekėjai atliktų savo darbą.
Užsisakę VIP EVENTS komandos renginio organizavimo paslaugą – koordinavimo paslaugą gaunate automatiškai. Organizavimo paslauga be koordinavimo neteikiama.
Ar nuomojate savo dekoracijas?
Taip, žinoma.
Ar jūsų komandoje dirba daugiau nei vienas organizatorius?
Taip. VIP EVENTS komanda nuolat plečiasi.