VIP Events

D.U.K.

Atsakome į dažniausiai užduodamus klausimus. O jei vis tik nerasite atsakymo į jums iškilusį klausimą – lauksime jūsų laiško!

Verslo renginių organizavimo paslauga – 2000 eur. 
Vestuvių planavimo paslauga – 1500 eur.
Kitų asmeninių švenčių organizavimo paslauga – 900 eur.

Pirmoji konsultacija visuomet yra nemokama. Ekspertinė revizija arba vienkartinė konsultacija konkrečiais klausimais — mokamos.

Taip, žinoma. 

Organizavimo paslauga teikiama visu renginio planavimo, pasiruošimo laikotarpiu, t. y. organizuodami renginį mes neskaičiuojame darbo valandų, teikiame neribotą kiekį konsultacijų, taip pat dalyvaujame renginyje, kurį suorganizavome ir rūpinamės pilnu jo įgyvendinimu. 
Koordinavimo paslauga teikiama tik renginio dieną. Užsisakę koordinavimo paslaugą jūs negaunate mūsų komandos konsultacijų ir įžvalgų. Koordinavimo paslauga apima tik renginio dienos eigos sukoordinavimą ir pasirūpinimą, kad visi tiekėjai atliktų savo darbą.

Užsisakę VIP EVENTS komandos renginio organizavimo paslaugą – koordinavimo paslaugą gaunate automatiškai. Organizavimo paslauga be koordinavimo neteikiama.

Taip, žinoma. 

Taip. VIP EVENTS komanda nuolat plečiasi.